Tilaus- ja sopimusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Tilaus- ja sopimusehdot muodostavat yhdessä tilausvahvistuksen kanssa sopimusalustan ostoksellesi. Nämä tilaus- ja sopimusehdot tulevat sovellettaviksi, kun kuluttajana teet ostoksia www.paapo.fi verkkokaupassa. Kuluttujana asemaasi turvaavat myös kuluttajansuojalain (20.1.1978/38) säännökset. Mikäli teet ostoksia yrityksen kautta tulevat sovellettaviksi Suomen kauppalaki (27.3.1987/355).

Verkkokaupan omistajana ja tuotteen myyjänä toimii Paapo Oy. Alla yrityksen tiedot:

  • Y-tunnus 2613182-6 
  • Osoite Keskuskatu 14 62900 Alajärvi
  • Asiakaspalvelun yhteystiedot 041 490 5292 ja posti@paapo.fi

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Paapo Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin ja varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheen takia.

Tilaaminen

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on hyväksynyt nämä tilaus- ja sopimusehdot sekä hyväksynyt tilauksen. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa näkyy tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Lue tilausvahvistus tarkasti läpi sen saatuasi ja tarkista, että tilausvahvistus on yhtäläinen tilauksesi kanssa. Voimassa oleva hinta on hinta, mikä on tilausta tehdessä näkynyt verkkokaupassa.

Tuotetiedot

Tuotetiedot on pyritty tekemään mahdollisimman kattaviksi ja tarkoiksi. Jos tarvitse lisää tietoa tuotteista, ota yhtyettä posti@paapo.fi tai 041 490 5292. Vastaamme mielellään kysymyksiisi koskien tuotteitamme. Älä tilaa tuotetta, mikäli olet epävarma tuotteen sopivuudesta.

Maksutavat

Paytrail

Meillä voit maksaa helposti ja turvallisesti suomalaisen Paytrailin verkkomaksu-palvelussa, jossa on tarjolla kaikki suomalaiset pankit sekä luottokortit. Lisäksi on mahdollisuus maksaa PayPal-palvelun kautta.

Sinun ei tarvitse maksaa ennen kuin olet vastaanottanut tilauksesi, eikä kirjoittaa kortin numeroa tai salasanaa ostoksia tehdessäsi.

Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilauksen maksamiseen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Paytrailin asiakaspalveluun:
020 718 1830

Toimitus

Tuotteiden toimitus tapahtuu tilausvahvistuksessa ilmoitetulla tavalla. Kannamme riskin tuotteen vahingoittumisesta, kunnes tuote on luovutettu. Mikäli toimitus myöhästyy, tiedotamme siitä mahdollisuuksien mukaan. Mikäli olet tilannut useamman kuin yhden tuotteen, on mahdollista, että saat tuotteet erillisissä lähetyksissä.

Toimituskulut sisältävät kuljetus- ja pakkauskulut. Toimitustapa riippuu ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Toimitustapoina Paapo tarjoaa seuraavat vaihtoehdot:

  • Pakettitoimitukset lähetämme pääosin Postin ja Matkahuollon kautta, lisäksi vaihtoehtona on Shenker noutopistepaketti
  • Kirjetoimitusket kulkevat Postin kautta
  • Ulkomaille toimitetaan pääosin DHL:n kautta
  • Nouto Paapon myymälästä Alajärveltä (ma-pe 10-17, la 10-14)

Ovelle paketti toimitetaan kotiovelle Suomessa. Toimitus tapahtuu asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Ovelle paketti toimitetaan yleensä arkisin klo 8-16. Mikäli et ole paikalla vastaanottamassa lähetystä, Posti ilmoittaa lähimmän noutopisteen, josta lähetyksen voi käydä hakemassa.

Lähetyksestä toimitetaan asiakkaalle seurantanumero, jonka avulla lähetyksen sijaintia voi seurata ja tiedustella suoraan kuljetusyhtiöltä.  Toimitusaika tuotteille on tavallisesti 1-3 arkipäivää. Paapolla on oikeus muuttaa toimitusaikataulua meistä riippumattomista syistä. 90 % tilauksista lähtee meiltä samana päivänä.

Tuotteen palauttaminen

Tilauksen palauttaminen on maksutonta.

Paapo Oy noudattaa kuluttajasuojalakia ja kuluttajaviraston verkkokauppaohjeita. Voit käydä tutustumassa ehtoihin osoitteessa www.kuluttajavirasto.fi.

Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen suosittelemme, että mahdollisimman pian tarkistat, että toimitus vastaa tilausvahvistusta, etteivät tuotteet ole vaurioituneet kuljetuksessa tai ettei tuotteissa muuten ole virheitä tai puutteita. Kaikilla verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen palauttamiseen liittyen pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Jos tuote on otettu käyttöön tavaran arvon alentumisesta vastaa asiakas. Jos tuote on tullut sen käyttämisen takia myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tavarasta koko sen arvolla. Voimme pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olette osoittanut lähettäneenne tavaran takaisin.  Mikäli tuote on palautettu 14 päivän kuluessa ja se on myyntikuntoinen, palautamme 100 % tilauksen arvosta. Paapo palauttaa summan viimeistään 14 päivää siitä päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet asiakkaan ilmoituksen edellyttäen, että Paapo tämän ajan sisällä on vastaanottanut palautettavan tavaran muuttumattomana tai kuitin siitä, että tavara on lähetetty takaisin.

Ennen tuotteen palautusta, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse posti@paapo.fi

Tuotteen virhe

Myyjä vastaa virheestä, joka on ollut tavarassa luovutushetkellä. Asiakkaan on osoitettava, että tavarassa on virhe.

Jos tuotteesi on virheellinen, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse posti@paapo.fi.

Henkilötiedot

Kun teet ostoksia meillä, on meidän käsiteltävä henkilötietoja luottamuksellisesti. Kattavan tiedon Helaformin henkilötietojen käsittelystä saat tietosuojaselosteestamme: https://www.paapo.fi/tietosuojaseloste/